Skontaktuj się z nami

    ** Jeżeli klikniesz „Zaznacz wszystkie poniższe zgody” automatycznie zaznaczasz wszystkie zgody. Możesz też zaznaczyć lub odznaczyć każdą ze zgód z osobna.

    • Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Medicover Sp. z o. o, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa w celu marketingu produktów i usług własnych w tym poprzez profilowanie/ przesyłanie materiałów marketingowych.
    • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Medicover Sp. z o. o, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa oraz podmiotów Medicover Polska, informacji handlowo-marketingowych z użyciem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i tzw. automatycznych systemów wywołujących w formie wiadomości elektronicznych (e-mail, SMS/MMS, serwisy internetowe, w tym portale społecznościowe, powiadomienia push)
    • Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Medicover Sp. z o. o, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa oraz podmiotów Medicover Polska, informacji handlowo-marketingowych z użyciem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i tzw. automatycznych systemów wywołujących w formie połączenia głosowego (rozmowa telefoniczna, komunikaty głosowe IVR)
    • Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych przez Medicover Sp. z o. o, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa w celu marketingu produktów i usług podmiotów Medicover Polska, w tym poprzez profilowanie/ przesyłanie materiałów marketingowych.

    * pola wymagane

    Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych

    • Administrator danych: Medicover Sp. z o. o, Al. Jerozolimskie 96, 00-807 Warszawa
    • Cele przetwarzania: marketing własnych produktów i usług [w tym profilowanie]; marketing produktów i usług Medicover Polska [w tym profilowanie]
    • Podstawy prawne przetwarzania: Twoja zgoda
    • Prawa związane z przetwarzaniem danych: prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych; prawo dostępu do danych osobowych; inne prawa, o których mowa w szczegółowej informacji o przetwarzaniu danych
    • Odbiorcy danych: Podmioty przetwarzające dane osobowe w imieniu Medicover Sp. z o. o

    Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Klauzula informacyjna






    NFZ

    Leczenie i operacje w ramach NFZ

    Nasi pacjenci, korzystający z publicznego ubezpieczenia zdrowotnego, mają możliwość leczenia się w innowacyjnym, kompleksowym ośrodku kardiovascularnym, posiadającym zaawansowaną kardiologię inwazyjną w Szpitalu Medicover.

    Zakres opieki

    Kardiologia inwazyjna z dostępem do 24-godzinnego dyżuru kardiologicznego

    • Leczenie zaburzeń rytmu serca:
    • Ablacje
    • Wszczepianie stymulatorów i kardiowerterów/defibrylatorów
    • Leczenie strukturalnych chorób serca
    • Diagnostyka naczyń wieńcowych (koronarografia)
    • Rewaskularyzacja naczyń wieńcowych (koronaroplasyka)
    • Leczenie ostrych zespołów wieńcowych

    Kardiochirurgia z dostępem do 24-godzinnego dyżuru kardiochirurgicznego

    • Leczenie choroby wieńcowej (CABG) oraz powikłań zawału serca
    • Naprawa lub wymiana zastawki aortalnej
    • Naprawa lub wymiana zastawki mitralnej
    • Naprawa lub wymiana zastawki trójdzielnej
    • Operacje tętniaków aorty wstępującej i łuku aorty
    • Leczenie nowotworów serca
    • Operacyjne leczenie zatorowo-zakrzepowego nadciśnienia płucnego i ostrej zatorowości płucnej
    • Leczenie chorób osierdzia
    • Operacyjne leczenie wad wrodzonych u dorosłych
    • Leczenie ostrych zespołów wieńcowych

    Infolinia dla pacjentów NFZ tel.: 500 900 543

    Leczenie i operacje w ramach NFZ

    Jak skorzystać

    Podstawą hospitalizacji w ramach kontraktu z NFZ jest aktualne skierowanie. Jeżeli nie posiadasz skierowania, zgłoś się do lekarza, który je wystawi:

    Kardiologia zabiegowa

    1. Aby sprawdzić, czy Szpital Medicover wykonuje daną operację lub zabieg, zadzwoń pod numer infolinii 500 900 543 lub sprawdź w punkcie informacyjno-konsultacyjnym NFZ znajdującym się w Szpitalu Medicover.
    2. Kwalifikację uzyskasz na podstawie dokumentacji przesłanej do pielęgniarki koordynującej hospitalizacje, na mail hospitalizacja.kardiologia@medicover.pl lub w ramach odpłatnej wizyty w Szpitalnym Centrum Konsultacyjnym. Nie ma potrzeby konsultacji anestezjologicznej.
    3. W wyznaczonym terminie zgłoś się do Szpitala do recepcji punktu informacyjno-konsultacyjnego NFZ. Udając się do Szpitala zabierz ze sobą wyniki zleconych badań, ORYGINAŁ grupy krwi oraz dokument tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport).
    4. W sytuacji gdy w dniu przyjęcia lub w trakcie hospitalizacji, system eWUŚ (Elektroniczna Weryfikacja Uprawnień Świadczeniobiorców – system udostępniony przez NFZ) nie potwierdzi Twojego prawa do świadczeń zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych, pracownik Szpitala poprosi Cię o okazanie dokumentu potwierdzającego opłacanie składek zdrowotnych lub podpisanie oświadczenia, że takie składki są opłacane.
    5. Pamiętaj o zabraniu do Szpitala artykułów higienicznych codziennego użytku tj.: ręcznik, przybory toaletowe, piżama, klapki etc.
    6. Sprawdź, jak przygotować się do pobytu w Szpitalu.

    Kardiochirurgia

    1. Aby sprawdzić, czy Szpital Medicover wykonuje daną operację lub zabieg, zadzwoń pod numer infolinii 500 900 543 lub sprawdź w punkcie informacyjno-konsultacyjnym NFZ znajdującym się w Szpitalu Medicover.
    2. Umów się na wizytę kwalifikującą do zabiegu za pośrednictwem infolinii lub w punkcie informacyjno-konsultacyjnym. Wizyta jest bezpłatna.
    3. Na wizytę kwalifikującą zabierz ze sobą skierowanie do Poradni Kardiochirurgicznej.
    4. Po wizycie kwalifikacyjnej zostaniesz wpisany na listę oczekujących na zabieg. Tydzień przed wyznaczonym terminem przyjęcia do szpitala, zostaniesz o nim poinformowany telefonicznie.
    5. Na dzień przed zabiegiem odbędziesz w Szpitalu Medicover wizytę konsultacyjną u anestezjologa. Na wizytę zabierz ze sobą wypełnioną ankietę anestezjologiczną - pobierz tutaj.
    6. W wyznaczonym terminie zgłoś się do Szpitala na recepcję punktu informacyjno-konsultacyjnego NFZ. Udając się do Szpitala zabierz ze sobą wyniki zleconych badań, ORYGINAŁ grupy krwi ( wynik grupy krwi oparty na dwóch oznaczeniach wykonanych z dwóch próbek krwi pobranych od tego samego Pacjenta w różnym czasie ) oraz dokument tożsamości ze zdjęciem (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport).
    7. W sytuacji gdy w dniu przyjęcia lub w trakcie hospitalizacji, system eWUŚ (Elektroniczna Weryfikacja Uprawnień Świadczeniobiorców – system udostępniony przez NFZ) nie potwierdzi Twojego prawa do świadczeń zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych, pracownik Szpitala poprosi Cię o okazanie dokumentu potwierdzającego opłacanie składek zdrowotnych lub podpisanie oświadczenia, że takie składki są opłacane.
    8. Pamiętaj o zabraniu do Szpitala artykułów higienicznych codziennego użytku tj.: ręcznik, przybory toaletowe etc. W przypadku planowanego pobytu z noclegiem pamiętaj także o zabraniu piżamy i kapci.
    9. Sprawdź, jak przygotować się do pobytu w Szpitalu.
    10. Po wypisie ze Szpitala pacjenci po zabiegach chirurgicznych, mają prawo do jednej bezpłatnej wizyty kontrolnej, w terminie do 30 dni od daty wypisu ze szpitala.
    Leczenie i operacje w ramach NFZ

    Jak przygotować się do pobytu w Szpitalu

    Lista dokumentów do kwalifikacji na zabieg lub operacje:

    • Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość
    • Skierowanie do Szpitala
    • Wyniki badań diagnostycznych i przeprowadzonych konsultacji, które stanowią podstawę skierowania do Szpitala
    • Istotne informacje o dotychczasowym leczeniu specjalistycznym lub szpitalnym, oraz przeprowadzonym leczeniu

    Lista badań wymaganych do odbycia kwalifikacji na zabieg lub operacje badania określa lekarz kwalifikujący po uzyskaniu informacji ze skierowania z jaką chorobą/na jaki zabieg kierowany jest chory.

    Przyjęcie do szpitala

    W wyznaczonym dniu zapraszamy Państwa na spotkanie z Koordynatorem Obsługi Szpitalnej. Po rejestracji i dopełnieniu niezbędnych formalności Pacjent jest kierowany do wskazanego Oddziału. Koordynator odprowadza Pacjenta na właściwy Oddział i kontaktuje z Pielęgniarką Prowadzącą. W razie pytań dotyczących obsługi zachęcamy do kontaktu z przydzielonym koordynatorem.

    Prosimy pamiętać o zabraniu do Szpitala: piżamy, szlafroka, kapci, ręcznika i przyborów toaletowych. Należy także pamiętać o zabraniu ze sobą wcześniej otrzymanych formularzy i zgód, które są niezbędne do rozpoczęcia leczenia.

    Dokumenty do pobrania:

    kardiologia.medicover.pl